מנחם מאיר
12/01/2015
|
בסי’ צט ס"ב יין שבתוך הסעודה אינו משכר, האם המילה משכר היא דווקא וכוונתו שאינו משכר אבל דין שתוי יש לו,
|
הרב אלאשוילי
12/01/2015
|
תשובה
בפשטות הוא בדוקא, ויש לו דין שתוי.
|
מנחם מאיר
12/01/2015
|
גם בהמשך בס"ד שאם מתפללים מתוך הסידור שאין חוששין לשכרות מעט, ובע"פ אין לחוש כשהוא שתוי.
האם גם כאן יש הבדל בין שכרות מעט לבין שתוי ?
|
הרב אלאשוילי
12/01/2015
|
תשובה
לא נראה לי שיש הבדל בין שתוי לשכרות מעט.
|